Monivuotinen yhteistyö SaiPan kanssa jatkuu

Jääkiekon Liigassa pelaava SaiPa ja Millpoint ovat tehneet yhteistyötä näkyvyyden, asiakastilaisuuksien ja fanituotteiden osalta vuodesta 2012 lähtien. Olemme mukana myös tänään SaiPan osalta alkavalla liigakaudella.


Millpoint on yksi SaiPan fanituotetoimittajista ja tulemme kertomaan kauden aikana omissa kanavissamme SaiPan valikoimaan tulevista uutuuksista joukkueen julkaisujen jälkeen avaamalla samalla tarkemmin mahdollisuuksia, joita voimme urheiluseuroille tarjota liiketoiminnan tai varainhankinnan tueksi.

Näkyvin elementti yhteistyössä fanituotteiden lisäksi tulee olemaan haastattelupäähine. SaiPan joukkueelle on toimitettu niin lippiksiä kuin pipoja, joita pelaajat käyttävät haastattelutilanteissa koko kauden.

Liiga-SaiPa on Etelä-Karjalan ylivoimaisesti seuratuin urheiluorganisaatio. Joukkue kerää Kisapuiston jäähalliin kauden aikana yli 100 000 katsojaa ja nappikaudella pudotuspelien myötä määrä voi nousta reilustikin tuon yli.

Millpointin kannalta erityisen kiinnostavaa yhteistyössä on SaiPan laaja kumppaniverkosto. Järjestämme useita kertoja kaudessa asiakastilaisuuksia niin VIP-ravintolassa kuin aitioissa ja käytämme myös muita SaiPan tarjoamia mahdollisuuksia asiakkaidemme huomioimiseen ja asiakashankintaan.

Millpoint Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Kekki pitää SaiPaa luonnollisena yhteistyökumppania yritykselle, jonka kotipaikka ja juuret ovat Lappeenrannassa.

- Toimimme valtakunnallisesti etelästä aina pohjoisimpaan Lappiin saakka. SaiPa on valtakunnallisesti seurattuna ja kiinnostavana joukkueena meille tärkeä osa brändiviestintää. Olemme saaneet vuosien ajan hyvin vastinetta yhteistyölle ja on selvää, että haluamme jatkaa mukana myös tällä kaudella.

- SaiPa on meille myös hyvä kumppani uusien seura- ja fanituotteiden koeponnistuksiin. SaiPa uskaltaa ennakkoluulottomasti kokeilla asioita ja tehdä uusia avauksia, joista on meille monella tavalla hyötyä.

- Toivotamme koko keltamustalle yhteisölle hyvää ja menestyksekästä kautta. Ollaan ylpeästi keltamustia!

SaiPan viestintä- ja markkinointijohtaja Jussi Viljakaisen mukaan yhteistyö Millpointin kanssa on toiminut hyvin.

- SaiPalla ja Millpointilla on monivuotinen, tiivis ja läheinen kumppanuus. Millpointin joustavuus, laatu ja nopeus, sekä erinomainen henkilökunta tekevät yhteistyöstä todella mielekästä.

Kausi käynnistyy perinteeksi muodostuneella Kaakon Derbyllä SaiPa-KooKoo. Tänään kiekko tippuu jäähän Lappeenrannan Kisapuistossa klo 18.30 ja lauantaina joukkueet kohtaavat Kouvolassa.

Kuva : SaiPan maalivahti Niclas Westerholm esittelee tämän kauden haastattelulippiksen.

Käytämme tällä sivustolla evästeitä parantaaksemme käyttökokemustasi. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön